Reklamacje
Standard dotyczący zasad postępowania Spółki w sprawie wniosków odbiorców usług o uznanie reklamacji faktur za dostawę wody i odbiór ścieków sanitarnych, w związku z zaistniałą awarią na instalacji wodociągowej odbiorcy. Odbiorca winien każdorazowo niezwłocznie zgłosić awarię w Pogotowiu Wod-Kan.
- Pogotowie Wod-Kan dokonuje wizji w terenie i sporządza protokół.
- Protokół winien zawierać następujące informacje:
- szczegółowe określenie miejsca awarii, średnicę uszkodzonej rury,
- opis pomieszczenia lub terenu (w przypadku awarii na zewnątrz budynku) gdzie wystąpiła awaria - pod kątem stwierdzenia śladów wycieku wody lub zalania,
- określenie możliwości spływu wody do kanalizacji sanitarnej - w przypadkach spornych odbiorca winien udokumentować sposób odprowadzenia wody.
Decyzję o uznaniu roszczeń odbiorcy podejmuje Zarząd Spółki na podstawie ww. protokołu.