Zachęcamy do zakładania konta w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta.
Korzystanie z portalu e-BOK jest bezpłatne i przeznaczone dla wszystkich odbiorców usług świadczonych przez spółkę, którzy zawarli ze spółką umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków.
Do założenia konta dostępowego wymagane jest podanie danych umieszczonych na ostatniej wystawionej fakturze.
W ramach tej usługi otrzymamy szybki dostęp do informacji dotyczących indywidualnych kartotek, w tym:
- aktualnego stanu konta,
- składników i wysokości opłat, terminów płatności,
- stanów wodomierzy i liczników wody,
- informacji niezbędnych do wypełnienia deklaracji śmieciowej;
- numeru rachunku bankowego do wpłat.
Ważnymi korzyściami z funkcjonowania e-BOK są:
- łatwy dostęp do e-Faktury z możliwością jej podglądu bez konieczności drukowania, a płatność można uregulować on-line, przelewem bankowym lub w kasie Spółki przy ul. Oficerskiej 16a;
- wgląd w swoje należności i salda,
- bieżące monitorowanie zużycia wody,
- elektroniczne podawanie stanu wodomierza.
W systemie sprawdzimy komunikaty o ewentualnych pracach czy awariach, dokonamy zgłoszenia, zmienimy swoje dane.
Projekt „Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.” dofinansowany z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
Poniżej link do eBOK: